דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » תענוגות קולינריים » איפה הכי טוב לשהות בבוסטון? – חקור את השכונות המובילות של בוסטון

איפה הכי טוב לשהות בבוסטון? – חקור את השכונות המובילות של בוסטון

איפה הכי טוב לשהות בבוסטון? – חקור את השכונות המובילות של בוסטון

1. גבעת הביקון ההיסטורית

ממוקם בלב בוסטון, ביקון היל היא אחת השכונות המקסימות וההיסטוריות של העיר. עם הרחובות המרוצפים, מנורות המוארות בגז ובנייני אבן חומה אלגנטיים, השהייה בביקון היל מרגישה כמו ללכת אחורה בזמן. שכונה זו מציעה מגוון של מלונות בוטיק, צימרים ומקומות לינה יוקרתיים. המבקרים יכולים לחקור את בוסטון קומון הסמוך, לבקר בבית מדינת מסצ'וסטס, וליהנות מהחנויות והמסעדות המוזרות לאורך רחוב צ'ארלס.

יתרונות:

  • היסטוריה עשירה ורחובות ציוריים
  • קרבה לאטרקציות מרכזיות
  • חנויות ומסעדות מוזרות

חסרונות:

  • מחירי לינה גבוהים יותר
  • אפשרויות חניה מוגבלות

2. מפרץ אחורי תוסס

Back Bay ידוע באבני החום הוויקטוריאניות היפות שלו, בקניות היוקרתיות ברחוב ניוברי ובמרכז הפרודנציאל האייקוני. שכונה זו מציעה שילוב של מלונות יוקרה, מקומות אירוח בוטיק והשכרת נופש. השהייה בבאק ביי מספקת גישה קלה לאטרקציות פופולריות כמו הספרייה הציבורית של בוסטון, פנווי פארק ו-צ'ארלס ריבר אספלנד. השכונה מתהדרת גם בסצנת אוכל תוססת, עם מגוון מסעדות ובתי קפה לבחירה.

יתרונות:

  • ארכיטקטורה יפה וקניות יוקרתיות
  • מיקום נוח לחקור את העיר
  • אפשרויות אוכל מגוונות

חסרונות:

  • מקומות לינה ברמה גבוהה יותר יכולים להיות יקרים
  • יכול להיות צפוף, במיוחד בעונות שיא התיירות

שאלות ותשובות

ש: האם יש מקומות לינה בתקציב נמוך בבוסטון?

ת: כן, יש אפשרויות ידידותיות לתקציב בבוסטון. אזורים כמו רובע התיאטראות ו-Downtown Crossing מציעים אירוח במחירים סבירים יותר, כולל בתי מלון ואכסניות בתקציב נמוך.

ש: אילו שכונות קרובות לאטרקציות המרכזיות של בוסטון?

ת: Beacon Hill, Back Bay ו-Downtown Boston נמצאים כולם במיקום מרכזי ומספקים גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות כמו Freedom Trail, Faneuil Hall Marketplace ו-Boston Common.

ש: האם יש צורך לשכור רכב בבוסטון?

ת: השכרת רכב אינה הכרחית בבוסטון, מכיוון שלעיר יש מערכת תחבורה ציבורית יעילה. הרכבת התחתית, המכונה "T", ואוטובוסים יכולים לקחת אותך בקלות לרוב האטרקציות. בנוסף, בוסטון היא עיר שאפשר ללכת בה, ואתרים פופולריים רבים נמצאים במרחק הליכה זה מזה.

סיכום

כשזה מגיע לבחירת המקום הטוב ביותר לשהות בו בבוסטון, זה תלוי בסופו של דבר בהעדפות ובתקציב שלך. ביקון היל מציעה אווירה היסטורית ומקסימה, בעוד שבק ביי מספקת שילוב של קניות ומסעדות יוקרתיות. שתי השכונות ממוקמות במיקום מרכזי ומציעות גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של בוסטון. שקלו את סדר העדיפויות שלכם ובחרו את השכונה המתאימה לצרכים שלכם לשהייה בלתי נשכחת בעיר התוססת בוסטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן