דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » אושר ידידותי לתקציב » איפה אפשר לישון בחוץ באילת? – לחקור את אילת

איפה אפשר לישון בחוץ באילת? – לחקור את אילת

איפה אפשר לישון בחוץ באילת? – לחקור את אילת

מבוא

אילת, השוכנת בקצה הדרומי של ישראל, היא עיר יפהפיה הידועה בחופים עוצרי הנשימה, חיי הלילה התוססים ושוניות האלמוגים המדהימות. אם אתם מתכננים טיול לאילת ורוצים לחוות את הקסם הייחודי של שינה מתחת לכוכבים, יש לכם מזל! ישנן מספר אפשרויות זמינות עבור אירוח חיצוני שיאפשרו לכם לטבול את עצמכם במלואם ביופי הטבעי של גן העדן החופי הזה.

אפשרויות לינה בחוץ

קֶמפִּינג

קמפינג הוא בחירה פופולרית למי שמחפש לישון בחוץ באילת. ישנם מספר אתרי קמפינג בסמוך לעיר המציעים מגוון שירותים, מאתרי אוהלים בסיסיים ועד בקתות מאובזרות. אחד מאתרי הקמפינג הפופולריים ביותר הוא שמורת חוף קורל, אשר לא רק מספקת נופים מדהימים של הים האדום, אלא גם מציעה גישה לחופים בתוליים והזדמנויות מצוינות לשנורקלינג.

גלמפינג

אם אתם מעדיפים חווית חוץ יוקרתית יותר, גלמפינג היא האפשרות המושלמת עבורכם. באילת יש כמה אתרי גלמפינג המספקים אירוח נוח בלב הטבע. אתרים אלו מציעים בדרך כלל אוהלים או בקתות מרווחות עם מיטות נוחות, חדרי רחצה פרטיים ולעיתים אפילו מיזוג אוויר. גלמפינג מאפשר לך ליהנות מהיופי של החוץ מבלי לוותר על נוחות ונוחות.

קמפינג בחוף

לחוויה ייחודית באמת, שקול קמפינג חוף באילת. ישנם אזורים מסוימים לאורך קו החוף בהם מותר קמפינג, מה שמאפשר לכם להירדם לצלילי הגלים המתנפצים ולהתעורר לזריחה מהממת מעל הים. עם זאת, חשוב לציין שתקנות הקמפינג בחוף עשויות להשתנות, לכן הקפידו לבדוק עם הרשויות המקומיות לפני הקמת המחנה.

קרוואנים פארקים

אם אתם מטיילים עם קרוואן או קרוואן, באילת יש מספר חניוני קרוואנים המציעים מתקנים נוחים לשינה בחוץ. פארקים אלו מספקים מקומות חניה ייעודיים עם גישה לחשמל, מים ולעיתים אפילו ל-Wi-Fi. לחלק מהפארקים יש גם שירותים נוספים כגון בריכות שחייה, מגרשי משחקים ומתקני כביסה, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור משפחות או אלה המחפשים חווית קמפינג נוחה יותר.

השוואה מהירה

סוג לינה מאפיינים מקום טווח מחירים
קֶמפִּינג אתרי אוהלים בסיסיים ועד בקתות מאובזרות ליד שמורת הטבע חוף האלמוגים נמוך עד בינוני
גלמפינג אוהלים או בקתות נוחים עם שירותים מקומות שונים באילת בינוני עד גבוה
קמפינג בחוף קמפינג לאורך קו החוף אזורים ייעודיים לאורך החוף חינם או בעלות נמוכה
קרוואנים פארקים מקומות חניה עם מתקנים לקרוואנים/קרוואנים מקומות שונים באילת בינוני עד גבוה

סיכום

אילת מציעה מגוון אפשרויות למי שרוצה לישון בחוץ ולהתעמק ביופיה הטבעי של עיר החוף הזו. בין אם תבחרו לקמפינג, לגלמפ, לקמפינג על החוף או ללון בחניון קרוואנים, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. רק זכרו לתכנן מראש, לבדוק את התקנות המקומיות ולארוז בהתאם כדי להפיק את המרב מההרפתקה החיצונית שלכם באילת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן