דירות לזוגות צעירים
חיפוש
דף הבית » מאמרים » איפה אפשר לישון באוהלים בירושלים?

איפה אפשר לישון באוהלים בירושלים?

איפה אפשר לישון באוהלים בירושלים?

1. אתרי קמפינג

ירושלים, עיר הבירה התוססת של ישראל, מציעה מגוון אתרי קמפינג בהם תוכלו לישון באוהלים ולהתעמק בטבע. אתרי קמפינג אלו מספקים הזדמנות ייחודית לחוות את היופי של הסביבה של ירושלים תוך כדי סמוך לאטרקציות של העיר.

1.1. קמפינג הגבעות ירושלים

אתר קמפינג זה ממוקם בהרי ירושלים הציוריים ומציע נופים מדהימים ואווירה שלווה. תוכלו להקים את האוהל באזורים ייעודיים וליהנות ממתקנים כמו מקלחות, שירותים ופינות פיקניק. האתר מציע גם פעילויות שונות כמו מסלולי הליכה ולילות מדורות.

1.2. קמפינג עין חמד

אם אתם מעדיפים אתר קמפינג קרוב יותר לעיר, עין חמד היא בחירה מצוינת. אתר זה ממוקם במרחק נסיעה קצר מירושלים, ומספק סביבה שלווה מוקפת בצמחייה עבותה. תוכלו להקים את האוהל באזור הקמפינג המיועד ולטייל בפארק הלאומי הסמוך במהלך היום.

2. חוויות גלמפינג

אם אתם מחפשים חווית קמפינג יוקרתית יותר, ירושלים מציעה גם אפשרויות גלמפינג ייחודיות המשלבות את הנוחות של בית מלון עם ההרפתקה של שינה באוהל.

2.1. גלמפינג במדבר

לחוות את קסם המדבר עם שהות גלמפית בפאתי ירושלים. אוהלים יוקרתיים אלה מצוידים במיטות נוחות, חדרי רחצה פרטיים, ואפילו מיזוג אוויר. תוכלו ליהנות מצפייה בכוכבים בלילה ולהתעורר בבוקר לנופי מדבר עוצרי נשימה.

2.2. גלמפינג ידידותי לסביבה

למי שרוצה למזער את ההשפעה הסביבתית, אתרי גלמפינג ידידותיים לסביבה זמינים בירושלים. מקומות לינה אלה מתוכננים מתוך מחשבה על קיימות, תוך שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים וחומרים ידידותיים לסביבה. אתה יכול ליהנות משהייה נוחה תוך הקפדה על הסביבה.

2.3. גלמפינג אורבני

אם אתם מעדיפים להישאר בגבולות העיר, זמינות גם אפשרויות גלמפינג עירוניות. יחידות אירוח ייחודיות אלו מציעות אוהלים מסוגננים המוקמים בסביבה עירונית, ומספקים חוויה מיוחדת במינה. תוכלו ליהנות מהנוחות של קרבה לאטרקציות של ירושלים תוך כדי שינה מתחת לכוכבים.

סיכום

בין אם אתם מעדיפים קמפינג מסורתי או חווית גלמפינג יוקרתית יותר, לירושלים יש מה להציע לכל חובב חוצות. מאתרי קמפינג בהרי ירושלים השלווה ועד אפשרויות גלמפינג ייחודיות, תוכלו למצוא את הלינה המושלם שיתאים להעדפותיכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן